За да не се объркат някои от вас, тук иде реч а доработка на А-класата на Mercedes а не за микрована B-Class. Просто тунерите имат навика да кръщават много от моделите си със своята буква, предава Automedia.

Докато първият В45 се появи преди 7 години като "наточена" версия на Mercedes-AMG A45, настоящият претендент е базиран на последния AMG A45 S. Горещият хечбек на Daimler и досега разполагаше с най-мощния 4-цилиндров двигател, влаган някога в серийна кола, но това не спря специалистите от Ботроп да изцедят дори повече.

И докато серийният A45 S разполага с максимална мощност от 420 конски сили и 500 Нм въртящ момент, от Brabus са се запънали и са повишили тези показатели съответно на 450 к.с. и 550 Нм. Това се е отразило и на ускорението на компактната ракета, която вече ускорява до 100 км/ч за 3,7 вместо за 3,9 секунди.

От тунинг компанията не са се заигравали с ограничителя на максималната скорост, който си седи на 270 км/ч. Вместо това са се захванали с окачването, което е с 30 мм по-ниско от оригиналното и разчита на амортисьори с няколко настройки. В добавка, моделът е получил нови 20-инчови колела Brabus Monoblock с по-широки гуми Continental.

За интериора на Brabus B45 компанията предлага уникален кожен салон, алуминиеви педали, велурени стелки и степенки с илюминация. Много е вероятно в скоро време да видим и доработки на CLA 45 и GLA 45, които използват същия двигател M139 като на хечбека.