Това става въпреки огромните проблеми, които засегнаха световната автомобилна индустрия.

По време на пандемията от коронавирус, която доведе до спиране на производството и намали съществено търсенето на нови автомобили, BMW M е продал 144 218 бройки, което е ръст от 6% в сравнение с 2019 година. А това се дължи основна на няколко нови модела, които компанията представи.

Всичко започна с излизането на пазара на кросоувърите X5 M и X6 M, които във версията си Competition развиват 625 к.с. Баварският производител също така пусна нови M3 и M4, а важна роля за успеха изигра и BMW M2 CS, което е сред най-впечатляващите модели на марката.

„Фактът, че успяхме да завършим тази изключително трудна година с още един нов рекорд, е потвърждение на нашата последователна стратегия, водеща към растеж на продажбите“, коментира Маркус Флаш, председател на борда на BMW M GmbH.

От компанията отчитат повишено търсене на М-моделите на основни пазари като САЩ, Китай, Русия, Корея, Италия и Великобритания, където бяха отчетени рекорди по продажби. В BMW са убедени, че успехът се дължи на факта, че компанията успява да пренесе ДНК от автомобилните спортове в „пътническите“ си автомобили.