Това обяви изпълнителният директор на френската марка Жан-Филип Импарато пред Auto Express, цитиран от Automedia.

Сегашните 208 и 2008 излязоха на пазара през 2019 година, като се предлагат с бензинови, дизелови и електрически мотори. В момента компанията подготвя по-достъпни версии на е-208 и e-2008, които ще повишат интереса към двата модела на ток. Следващите поколения на хечбека и кросоувъра трябва да са готови през 2025 година, като те ще бъдат само електрически.

"B-сегментът и B-SUV сегментът ще играе важна роля и занапред, като то е много важен за електрически автомобили. В световен мащаб тази тенденция се увеличава всеки месец и това си личи от продажбите. За последните 10 седмици около 14% от продажбите ни на 208 и на 2008 са електрическите варианти", обясни Импарато.

Данните за продажбите на Peugeot за 2020 г. показват, че всеки десети автомобил на марката, продавани в световен мащаб, е бил електрифициран. Шефът на компанията обаче разкри, че почти няма шансове да се появи електрически вариант на по-малкия модел 108.

"В сегмент А, ако добавите електрическо задвижване плюс свързаност, плюс 5G, плюс покриване на изискванията на Euro NCAP, както и други разпоредби, цената скача от първоначалните 10 000 евро на 30 000 евро", каза още шефът на марката.