145 |
4
Ferrari представи най-бързото кабрио
Ferrari представи новата си хиперколата Ferrari SF90 Spider. Тя се задвижва от 4,0-литров V8 (780 к.с. и 800 Нм) и три електромотора.
Общата мощност на автомобила е 1000 к.с. и той печели званието "най-бързия Спайдър на планетата", предава Automedia.
Това твърдение може да бъде оспорено, тъй като "италианката" ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,5 секунди и така изпреварва Porsche 918 Spyder (2,6 секунди) и Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse (също 2,6 секунди). В същото време обаче тя изостава като максимална скорост, тъй като развива 340 км/ч. Германският модел вдига 345 км/ч, а френският - 408 км/ч.
Вижте как изглежда автомобилът >> >> >>
Все пак италианците успяват да прескочат този факт, като посочиха, че 918 и Grand Sport Vitesse вече не могат да се купят като нови. Освен това, при тези два модела покривът се сваля на ръка, докато при този на Ferrari става с помощта на електрическа система, като времето е 14 секунди.
На външен вид SF90 Spider почти не се различава от стандартния D90 Stradale. Технически двата автомобила също са еднакви. Откритата версия може да се поръча с пистов пакет Asetto Fiorano, включващ снижено окачване, карбонови елементи (с тях теглото е намалено с 21 килограма) и гуми Michelin Pilot Sport Cup 2.
Засега цените на Spider не се съобщават, но със сигурност той ще струва повече от Stradale, който започва от 430 000 евро.
Това твърдение може да бъде оспорено, тъй като "италианката" ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,5 секунди и така изпреварва Porsche 918 Spyder (2,6 секунди) и Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse (също 2,6 секунди). В същото време обаче тя изостава като максимална скорост, тъй като развива 340 км/ч. Германският модел вдига 345 км/ч, а френският - 408 км/ч.
Вижте как изглежда автомобилът >> >> >>
Все пак италианците успяват да прескочат този факт, като посочиха, че 918 и Grand Sport Vitesse вече не могат да се купят като нови. Освен това, при тези два модела покривът се сваля на ръка, докато при този на Ferrari става с помощта на електрическа система, като времето е 14 секунди.
На външен вид SF90 Spider почти не се различава от стандартния D90 Stradale. Технически двата автомобила също са еднакви. Откритата версия може да се поръча с пистов пакет Asetto Fiorano, включващ снижено окачване, карбонови елементи (с тях теглото е намалено с 21 килограма) и гуми Michelin Pilot Sport Cup 2.
Засега цените на Spider не се съобщават, но със сигурност той ще струва повече от Stradale, който започва от 430 000 евро.