Тази версия ще бъде оборудвана със силов агрегат с рекордна мощност, която ще бъде по-производителна от Porsche 911 GT2 RS с неговите 700 к.с. под капака. Очаква се хибридът да развива около 760 к.с., предава Automedia.

Пред изданието Whichar ръководителят на продуктовата гама на Porsche – Томас Фримут, потвърди, че обновената Panamera Turbo S E-Hybrid ще дебютира в близките седмици или месеци. Той даде да се разбере, че лифтбекът и комбито в този им вариант ще запазят допълнителния електромотор, развиващ 100 киловата (136 конски сили).

При обновяването на семейството Panamera по-рано този месец беше представена нехибридна версия Turbo S, която замени модификацията Turbo. Електрифицираното изпълнение Turbo S E-Hybrid временно отпадна от гамата, като се появи друга бензиново-електрическа версия 4S E-Hybrid.

И тъй като съвкупната мощност на Turbo S E-Hybrid е 680 к.с., от които 550 к.с. се падат на бензиновия V8 битурбомотор с обем 4,0 литра, като неговата мощност при обновяване беше увеличена с 80 к.с., може да се предположи, че обновената Panamera Turbo S E-Hybrid ще развива поне 760 к.с. Така тя ще настигне по мощност електрическо Porsche Taycan Turbo S.

В същото време Фримут подчерта, че заради тежките си акумулатори батерии топ-версията Turbo S E-Hybrid ще бъде по-бавна от нехибридното Panamera S на Нюрбургринг. Същият задвижващ агрегат ще се появи и на третото поколение на кросоувъра Cayenne.