Това разкри шефът на отдела за спортни автомобили на марката Франк-Щефан Вализер в интервю за изданието Motor1, цитирани от Automedia.

"Ние продължаваме да държим на тези мотори и ще продължим да ги развиваме. За да стане това, те трябва да бъдат електрифицирани в някаква степен", обясни Вализер.

Компанията предвижва да инвестира около 10 млрд. евро в електрификацията на моделната си гама, като според разчетите, през 2025 години половината от продажбите на марката да бъдат на плъг-ин (зареждащи се) хибридни автомобили и електромобили.

Според Вализер, високооборотните силови агрегати без турбо и мигновеният въртящ момент, осигуряван от електромоторите, са идеална комбинация. В Porsche смятат, че подобно съчетание може спокойно да бъде използвано до края на следващото десетилетие, затова компанията ще се съсредоточи върху тази технология.

Това обаче не означава, че внедряването на електомобилите ще остане на заден план за марката. Още до края на годината ще бъде представено електрическото комби Taycan Cross Turismo, а за 2021 година е планира премиерата на новото поколение на кросоувъра Macan, което ще получи и модификация само на ток.