В центъра на таблото застава 13-инчов дисплей, който ще се използва от инфотейнмънт системата.

Голяма част от материалите в кабината ще са рециклирани, като например преработени пластмасови бутилки за течности.

Чехите обещават, че пространството в интериора ще е доста просторно, а подът ще бъде изцяло равен. Това трябва да осигурни повече място за возещите се на втория ред седалки.

По предварителни данни, клиентите ще могат да избират от няколко версии на Enyaq iV спрямо тяхната батерия и максимална мощност. Най-евтин ще бъде моделът с 55-кВтч батерия за пробег с едно зареждане от 340 км и задвижване само на задните колела.

Най-мощната версия пък ще има задвижване на четирите колела и мощност от 302 к.с. Този автомобил дори ще носи индекса RS и ще може да ускорява от място до 100 км/ч за малко над 6 секунди.

Производството на модела Enyaq ще започне от края на тази година в Млада Болеслав. Продажбите и първите доставки са планирани за началото на следващата година. Пълният дебют е насрочен за 1 септември.