Тази версия на модела се предлагаше с 2,0-литров атмосферен или с 1,5-литров турбомотор, като най-мощната версия – Si, разчиташе на 1,5-литров двигател с турбо, развиващ 205 к.с., съобщава изданието The Drive, цитирано от Automedia.

От японската компания обясниха отказа от купето с лошите му резултатите на пазара. При 10-ото поколение на Civic на версията с две врати са се падали 16% от общите продажби след дебюта му през2016 г., но сега те са под 6%. В същото време за този период резултатите на хебека Civic се увеличават и вече стигат 24%.

Догодина Honda ще представи 11-ата генерация на популярния си модел, като тя ще включва само хечбек и седан. Ще има и хот-хеч – Civic Type R, като той ще излезе на пазара около година след стандартния модел. Очаква се, спортната версия да получи хибриден агрегат и система за задвижване на четирите колела.

Японският производител готви и още промени в гамата си. В САЩ, например, ще бъдат спрени продажбите на хечбека Fit, известен на други пазари като Jazz. При излизането на модела на пазара през 2015 г. от него бяха продадени 56 530 бройки, то 4 години по-късно резултатът му е 35 414. Проучванията показват, че по-голяма част от купувачите на Fit са се ориентирали към Honda HR-V, чийто продажби скачат с 19% през 2019 г.