Използвани са и елементи от друг модел на Toyota - „роднината“ Wildlander, който не се предлага в Европа, предава Automedia.

Новият кросоувър е поучил предна част с оригинални фарове и елементи по каросерията, като от Suzuki са променили единствено формата на решетката на радиатора, като резултатът е, че RAV4 и Across лесно може да бъдат различени на пътя.

Вижте как изглежда моделът >> >> >>


Оформлението на задната част и на интериора на модела са идентични с тези на RAV4, като разликите се състоят само в емблемите, като и в някои дребни елементи в салона. Любопитното е, че засега Across ще се предлага само в една версия – зареждащ се хибрид, която при RAV4 е разположена на върха на гамата.

Технически моделът на Suzuki повтаря този на Toyota. Атмосферният 2,5-литров двигател работи по икономичния цикъл на Аткинсън, като развива 177 к.с. и 219 Нм. Той получава помощ от електромотор със 182 к.с. и 270 Нм и литиево-йонна батерия с капацитет 18,1 кВт/ч. Само на ток Across изминава до 75 км по цикъла WLTP, което е с 20 км по-малко от хибридния RAV4 (95 км).

Производството на новия кросоувър на Suzuki стартира в предприятието в Япония, в което се сглобява и RAV4. В Европа продажбите на Across ще започнат през есента, като цената на модела все още не е обявена.