Предполагаше се, че модификацията със свалящ се покрив ще стане наследник на роудстърите Veyron Grand Sport и Veyron Grand Sport Vitesse, от които бяха произведени 150 бройки, предава Automedia.

От Bugatti обаче обявиха, че Chiron ще се произвежда единствено като купе. Компанията дори предложи специални версии на хиперколата с различни настройки, както и няколко практически самостоятелни модела, които имаха оригинален дизайн. Това бяха Chiron Sport, Pur Sport, Super Sport 300+, Divo, Centodieci и La Voiture Noire, които излязоха в ограничени бройки.

Сега френският производител започва работа и по роудстър, от който, по информация на интернет-изданието TheSupercarBlog, ще бъде направена една бройка по поръчка. Очаква се, нейният дизайн да получи някои детайли на концептуалния модел Veyron Barchetta (на снимките), но да следва стила на оригиналния Chiron.

Предполага се също, че откритият модел ще получи собствено име и ще струва 9 млн. евро, като в таи сума не са включени данъците и таксите, които ще плати собственикът. Така роудстърът ще е по-скъп от версията Centodieci (9 млн. евро), чийто тираж е ограничен в 10 бройки. Все пак той ще е малко по-евтин от продадени за 11 млн. евро La Voiture Noire.