Решихме да изоставим автосалоните, защото все повече вярваме, че да имаме по-близка връзка с клиента е от ключово значение, а моторните изложения вече не са съобразени с нашата философия", това коментира човек от маркетинговия отдел на Lamborghini в скорошно интервю.

На практика, италианската марка ще прекрати участията си по автомобилни салони. Или, по-точно, ако присъства, то няма да представя нов модел, предава Autoclub.

Вместо това, премиерите ще се извършват в рамките на много по-малки и фокусирани събития, където клиентите на марката ще имат възможността да се запознаят по-отблизо с моделите.

Целта на Lambo e да изгради директно и лично отношение с всеки един клиент.

"Автомобилните изложения в техния традиционен формат предоставиха възможност на хората да виждат навреме нови автомобили и технологии под един покрив, но влияния като интернет и социалните медии коренно промениха тази традиционна автосалонна роля", добавя говорителят на фирмата.