Автомобилът ще се присъедини към електрическия 500 и ще помогне на компания по-бързо да възстанови позициите си на пазара на семейните автомобили, съобщава Auto Express, цитирано от Automedia.

След като през последните години Fiat Chrysler Automobiles се беше фокусирал върху носещата повече доходи марка Jeep, сега концернът е готов да разшири моделната гама на Fiat през първата половина на новото десетилетие. Този процес ще започне със серийна версия на концепта Centoventi, показан на автосалона в Женева през миналата година.

Шефът на италианската марка – Оливие Франсоа, е категоричен, че основният фокус ще бъде насочен именно върху създаване на новия модел – точно така, както беше с оригиналната Panda през 1980 г. Това означава, че ще бъдат запазени основните елементи на концептуалния модел, сред които са ограничена гама цветове, възможности за персонализация и допълнителни елементи за предпазване от драскотини в градската среда.

„Първо ще представим версия кабриолет а модела 500, която ще бъде пълна с всякакви опции и ще е на висока цена – около 30 000 евро. А след това ще ви покажем и бъдещата Panda, която ще представлява точно обратното - „гола“ версия на невероятно ниска цена“, допълни шефът на Fiat Brand Global.

Той не разкри друго подробности за автомобила, но се очаква Panda да стане първият модел на Fiat, който ще получи компоненти и технологии от групата PSA. Нейното сливане с концерна FCA трябва да приключи до следващата година.