При топ-варианта мощността на 4,0-литровия турбо V8 двигател развива 1010 к.с. и 1250 Нм въртящ момент, което е повече от Bugatti Veyron с 8,0-литров W16, предава Automedia.

Стандартно моторът на суперкомбито развива 600 к.с. и 800 Нм. При пакета Stage I е препрограмиран блока за управление на двигателя, като това струва 2100 евро. Мощността скача до 710 к.с. и 920 Нм въртящ момент.

Вижте как изглежда горещото комби >> >> >>


Комплектът Stage II е чип-тунинг с поставяне на спортна изпускателна система Capristo. Всичко това е на стойност 7688 евро, като мощността достига 725 к.с. и 930 Нм. При Stage III доработките са същите плюс смяна на впускателните колектори и на въздуховодите, както и поставяне на въздушен филтър с нулево съпротивление. Мощността се увеличава до 786 к.с. и 1060 Нм, а цената е 12 521 евро.

При Stage IV се предлагат по-производителни турбокомпресори и усилена трансмисия. Характеристиките се подобряват до 960 к.с. и 1250 Нм, но този комплект вече струва 33 529 евро, което е повече от 1/4 от базовата цена на Audi RS6 в Германия (117 500 евро).

Накрая идва и Stage V – поставяне на безкатализаторен даунпайп и смяна на филтрите за твърди частици. В случая цената от 41 932 евро официално е обявена от ателието, което означава, че тунинг-китът е получи одобрение от германската служба за технически надзор TÜV. Пиковите параметри за 1010 к.с. и 1250 Нм.

Визуално промените, направени от Wheelsandmore не са толкова значителни. За доработеното Audi RS6 са предвидени само 22-цолови джанти, а може да се поръча и снижено окачване.