Европейската комисия ще изисква средното ниво на СО2 емисии за пълната моделна гама на всеки един автомобилен производител да на надхвърля 95 грама за километър, предава Autoclub.

Досега се смяташе, че от Синия Овал ще заложат на конструкция с 2.5-литров бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън, който ще генерира около 300 конски сили и ще работи в тандем с безстепенна CVT трансмисия.

Още 100 конски сили се очакваха да дойдат от технологията eTwinster, разработена от фирмата GKN Automotive. С две думи, изцяло електрическа тяга за задните две колела. Очакваше се сумарната максимална мощност на цялата задвижваща система да нахвърли 400 конски сили.

Нов репортаж на френското издание Caradisiac обобщава, че това задвижване е доста скъп проект за компанията, която е в процес на оптимизиране на разходите на континента.

Имайки предвид и относително малките продажби на толкова мощен хечбек, Ford е решил да се откаже от разработката на нов Focus RS. Информацията все още не е официална, но всички водещи автомобилни медии вече съобщиха за нея.

По този начин актуалният Focus ST ще остане най-мощната версия на четвърто поколение Focus. Моделът се предлага като хечбек и комби, с ръчна или автоматична кутия и с бензинов или дизелов мотор.