Това не е задължително лоша характеристика, тъй като моделът следва свои традиции.

Какъв ли щеше да бъде дизайнът, ако немците бяха постъпили по-смело и бяха заложили на вдъхновена от оригинала визия? Колегите ни от Kolesa.ru дадоха своето предположение, предава Autoclub.

Както е видно, цялостните пропорции не са променени, но отпред и отзад откриваме съвсем различни компоненти. Силно впечатление правят четирите кръгли фара, които са директна препратка към оригиналния GTI.

Припомняме, че новият спортен хеч разполага с преработена версия на 2.0-литровия TSI агрегат на немската фирма. В това си приложение той развива 245 к.с. и 370 Нм въртящ момент.

4-цилиндровият двигател стандартно ще се продава с 6-степенна ръчна скоростна кутия, а опционално ще може да се поръча и DSG автоматик с два съединителя.

Предното окачване на горещия хеч е от типа МакФерсон, а отзад имаме многораменно окачване. За по-добър контрол на автомобила спомага новата система DCC, която следи пътната обстановка и адаптира към нея шасито и кормилния механизъм.

Визуално впечатление правят страхотните седалки в интериора, както и стандартния 10-инчов дигитален дисплей пред погледа на шофьора.