След "раждането" му през далечната 1990 г., от Elantra са продадени над 13,8 милиона бройки по целия свят, което дава на Hyundai пълното право да счита модела за бестселър, предава Autoclub.

А със смяната на поколенията седанът отново ще промени радикално външния си вид, според изискванията на корпоративните стилистични стандарти. Доколкото може да се съди от първия видео тийзър, моделът ще стане още по-близък до "четириврато купе" и ще има доста нееднозначен външен вид с много остри ръбове.

Elantra също така ще получи и новата фирмена радиаторна решетка. Публикувано бе и първото изображение на интериора, който изглежда откровено минималистично. Голям екран на мултимедийната система и впечатляващ "лъч", свързващ подлакътника с централната конзола, доминират в архитектурата на шофьорското място.

Може би това трябва да се счита за намек за по-спортния характер на модела. Друга особеност, която не е поразителна, е почти пълното отсъствие на физически бутони, въпреки че ситуацията в салона на "живата" Elantra може да се окаже различна.

Новото поколение Hyundai Elantra ще дебютира официална на 17 март. Очаква се премиерата да се състои в Северна Америка: специално организирано събитие ще се проведе в Западен Холивуд и ще се излъчва онлайн. Продажбите на модела ще започнат през септември, уточняват южнокорейците.