Както и се предполагаше, това е европейската версия на седана DS 9, който за пръв път се появи в Китай през 2019 година, предава Autoclub.

В основата на DS 9 е същата платформа, каквато има и фастбека Peugeot 508 - EMP2. При това моделите си приличат достатъчно, въпреки че от DS са се постарали да отдалечат колата по-далеч от "Пежо", например за сметка линията на покрива и хромираната линия, която при DS 9 е по цялата дължина на капака.

Вижте как изглежда седанът >> >> >>


В салона на DS 9 има два масивни дисплея (табло за управление на приборите и екран на информационно-развлекателна система), волан от кросоувъра DS 7 Crossback, седалки с подгряване, както вентилация и функция за масаж. Салонът е изпълнен с кожа Nappa и алкантара. Има и аудио Focal Electra.

В движение почти петметровият седан (дължина 4.93 метра, широчина 1.85 м, колесна база 2.9 метра) се привежда чрез хибридна силова установка E-Tence с 225 к.с., състояща се от бензинов турбомотор и електрически двигател, осемстепенна автоматична трансмисия и акумулатор за 11,9 кВт/ч. Динамически характеристики не се съобщават.

Да работи DS 9 винаги започва само на елмотор, който също така се използва за ускоряване и поддръжка на ДВГ в хибриден режим. Само на електрическа тяга седанът може да преодолее до 50 км, а зареждането на акумулатора може да стане само за половин час, при условие, че се използва устройство за 7,4 киловата.