Golf GTD ще получи най-чистия дизелов мотор на компанията в нейната история, за който от VW казват, че е също така "един от най-чистите ДВГ" изобщо в цялата индустрия, предава Autoclub.

2.0-литровият агрегат с вътрешен индекс EA 288 Evo е получил изцяло нова, тристепенна система за филтрация на изгорелите газове, която намалява NOx емисиите с до 80 процента спрямо предишното поколение TDI.

Официални данни за мощността липсват, но се очаква тя да достига 197 конски сили, а въртящият момент да е около 400 Нм. Това ще са малко по-добри резултати от тези на предишния Golf GTD, който имаше 181 к.с. и 380 Нм.

Непотвърдено на този етап е дали новият Golf GTD ще има комби версия подобно на своя предшественик. Това ще стане ясно по време на изложението в Женева в началото на март.