Тя е оборудвана с с новия турбомотор TCe 100 Eco-G, който ще се предлага и за други модели на румънската марка.

Двигателят всъщност представлява вариант на 1,0-литровия 3-цилиндров турбомотор TCe 100, представен още през миналата година. При това версията на газ осигурява с 10 Нм по-висок въртящ момент (170 Нм), като в същото време намалява нивата на вредни емисии СО2 с 10% в сравнение с бензиновия агрегат.

Средният разход на гориво е малко по-висок от този на двигател с вътрешно горене, но пък заради разликата в стойността на горивото изминаването на един изминат километър на газ е с 30% по-евтино отколкото на бензин и с 8% по-евтино в сравнение с дизела.

Автомобилът е оборудван с два резервоара, като допълнителният (в случая газовият) е направен от високоякостна стомана и е разположен на мястото на резервната гума. Това е позволило да се запази същия обем на багажника като при бензиновата и дизеловата версии.

В салона е разположен превключвател, с чиято помощ водачът сам може да сменя подаването на гориво от бензин на газ и обратно. А в момента, в който бутилката с газ се изпразни, системата автоматична преминава на бензин.

От Dacia допълват, че новата версия е с допълнителна защита и така тя може да бъде паркирана в подземни гаражи, където колите на газ са забранени. Продажбите на кросоувъра стартират още през януари, като Duster на газ ще струва колкото бензиновата версия.

В близко бъдеще двигателят ще започне да се поставя наа ое 3 модела на Dacia - Sandero, Sandero Stepway и Logan.