По-рано тази седмица разгледахме победителите по продажби на чисто нови коли в България през изминалата година, а сега е време да хвърлим бърз поглед към по-слабо представящите се и екзотичните брандове в страната ни, предава Autoclub.

Няма как да не отбележим, че Лада затваря годината с регистрирани 457 нови моторни превозни средства.

За сравнение, марките MINI и Jeep съвместно успяват да реализират 438 продажби за същия период от време - 231 и 207 продажби, съответно.

Във висшия ешелон откриваме 71 продажби от Jaguar, 31 oт Maserati, 3 от Bentley и 2 от Rolls-Royce. При суперколите имаме 5 нови ферарита, 5 нови ламборгинита и 2 нови макларъна.

Добиващата сериозна популярност и у нас електрическа марка Tesla може да се похвали с регистрацията на 16 нови коли, но те идват като внос от други страни, а не чрез директна продажба от местен дилър.

С изненада откриваме и по една регистрация на чисто ново МПС за марките Lancia и Acura, като първата вече не е представена официално в България, а втората е създадена за пазара в Северна Америка.

Припомняме, че по отношение на чисто новите возила, Dacia продължава да държи първото място с 5451 продажби през 2019 година, следван от Renault (3827) и Skoda (3717).

В класацията следват Toyota (3631), Volkswagen (3476), Nissan (3183), Peugeot (2719), Ford (1899), KIA (1875) и Citroen (1626).