По всичко личи, че компанията готви интересни изненади за него, предава Autoclub.

Според CAR Magazine супер спортният хеч ще продължи да залага на 2.3-литровия EcoBoost мотор, но той ще получи електрификация под формата на лека хибридна система със стартер-генератор.

Голямата новост обаче ще бъде задната ос, която би трябвало да получи технологията eTwinster, разработена от фирмата GKN Automotive.

С две думи, говорим за изцяло електрическа тяга отзад, която елиминира необходимостта от карданен вал за предаване на тяга от ДВГ. Бензиновият турбо мотор ще бъде свързан само с предните колела, а за задните ще отговаря електромотор.

Сумарната максимална мощност на цялата задвижваща система трябва да нахвърли 400 конски сили, което ще изправи новия Focus RS директно срещу Mercedes-AMG A45 S. Премиерата на спортния хеч от Ford се очаква през втората половина на 2020 година.