Моделът би трябвало да изиграе ключова роля в плановете на марката за електрификация с продажби стартиращи следващата година.

Mach-E ще се предлага в пет нива на оборудване, с две различни батерии и с две различни задвижвания. Захранването идва от стандартна 75.7-кВтч батерия, а срещу допълнително заплащане налична ще бъде и 98.8-кВтч опция, при която пробегът с едно зареждане ще е по-голям от 450 км.

Вижте как изглежда Ford Mustang Mach-Е >> >> >>

Наличните модели на този етап ще са Select, California Route 1, Premium, GT Performance и First Edition, като последният, както името подсказва, ще се предлага само в началото. Всъщност, клиентите в САЩ вече могат да направят депозит в размер на 500 долара, който им гарантира бъдеща заявка за First Edition или Premium.

Бaзoвaтa вeрcия щe cтрувa $43 000 (€38 866) или c 4 000 долара пo-мaлкo oт нaй-eвтинaтa Tеslа Mоdеl Y. В cъщoтo врeмe Mасh-Е GT ще е по-бързо и динамично от Pоrsсhе Mасаn Turbо.

Най-скъпото ниво на оборудване GT ще стартира от 60 500 долара и ще предлага мощност от 459 к.с. и ускорение от място до 60 мили в час (96 км/ч) в рамките на 3.5 секунди.

По-обикновените версии ще разполагат с 255 к.с., а междинните ще имат 282 и 332 к.с. В зависимост от избора на батерия, тягата ще достига само до задната ос или до четирите колела.

В интериора на автомобила дебют за Ford прави 15.5-инчов хоризонтален дисплей, който работи с най-новото поколение инфотейнмънт система SYNC 4. До него се намира друг 10.2-инчов екран, който предлага информация за шофьора.

Първите доставки на модела ще станат факт към края на следващата година, а през 2020 г. ще видим и допълнителни варианти за возилото на ток. Очакваме и данни за европейската версия, тъй като компанията вече потвърди, че ще продава модела и на нашия континент.