Машината е изцяло нова, за първи път от десетилетия, и ще се продава почти по целия свят.

Една от най-големите промени, освен визуалната, е преминаването на самоносеща конструкция вместо рама шаси. Монокок шасито използва алуминиеви сплави и е било тествано на над 62 хил. теста при изминати над 1,2 млн. км.

Вижте как изглежда новият Land Rover Defender >> >> >>


За момента показани са две версии на джипката - 90 и 110, и двата със 291 мм пътен клиренс. Двойното предаване е Terrain Response 2 и се контролира електронно.

Засега моделът ще се предлага с традиционни бензинови и дизелови мотори, но към тях ще се присъедини и плъг-ин вариант. Наличните засега агрегати са 4-цилиндрови дизели и бензини, както и V6 бензин. Всички те работят с 8-степенна предавателна кутия. Най-мощната версия има 394 к.с., благодарение на мека хибридна система.

Моделът Defender 110 има място за до седем пътника. Ако третият ред седалки се сгъне, багажният обем е 1070 литра и нараства до почти 2400 литра при 2-местна конфигурация на кабината.