За едно денонощие автомобилът премина през Словения, Австрия, Италия, Лихтенщайн, Швейцария, Франция, Германия, Люксембург и Белгия, за да завърши пътешествието си в Холандия. Благодарение на това, че всички локации бяха с разнообразен ландшафт, участниците в пробега успяха да тестват e-tron в различни условия.

Вижте как изглежда Audi e-tron >> >> >>

Електрическият кросоувър преодоля хълмистите Алпи, където показа способностите на системата за рекуперация на енергията при спускане - при мощност 220 киловата и въртящ момент от 300 Нм автомобилът успешно преобразува енергията от спиране в електричество, предава Automedia.

А на стръмните участъци в Тирол се включва и системата за електрическо задвижване на четирите колела, която разпределя тягата между двете оси в зависимост от пътя.

В тези 24 часа влиза и времето за зареждане на кросоувъра. Благодарение на това, че литиево-йонната батерия може да се зарежда от станции с постоянен ток, пълненето на заряда до 80% отнема 30 минути. Така зацялото пътуване e-tron е трябвало за спира 7 пъти за зареждане.

Първият електрически кросоувър на Audi беше показан през есента на 2018 г. Той се задвижва от електромотори със сумарна мощност 360 к.с., като в режим overboost те дават 408 к.с. Капацитетът на акумулаторната батерия е 95 кВт/ч.