Това стана две седмици преди световната премиера на модела, като колегите разриха подробности за автомобила, предава Automedia.

Вижте как ще изглежда новият Juke >> >> >>

Тестовият прототип е бил в камуфлаж, но от компанията разкриват, че дизайнът му е вдъхновен от концептуалните модели GT-R 2020 Vision Gran Turismo и Gripz. Все пак, от Nissan са категорични, че въпреки промените моделът ще бъде лесно разпознаваем като Juke.

Под капака на автомобила, който са тествали от Autocar, е поставен 1,0-литровия мотор на Nissan Micra, развиващ мощност от 115 к.с. Към момента това е единственият официално потвърден силов агрегат, като той работи в комбинация със 7-степенна скоростна кутия с два съединителя.

Вариаторна трансмисия за кросоувъра няма да се предлага. Очаква се, новият Juke да бъде достъпен с още 3 двигателя - 1,3-литровият бензинов мотор, разработен съвместно с Daimler, 1,5-литров дизел, като и 1,6-литров бензинов с турбо, развиваш около 200 к.с.

Засега не е ясно дали ще има хибридна версия, като от Nissan не потвърдиха, че се работи над нея, но и не отрекоха подобна възможност. Отчитайки, че от Renault официално обявиха излизане на Captur PHEV, който ще е сред конкурентите на Juke, то би следвало японците също да предложат аналогична модификация.

Промените в интериора са значителни, като още в базовото ниво на оборудване моделът получава мултимедия със сензорен екран и качествени материали. Топ-версията ще е достъпна с 3 пакета за персонализация, които включват елементи от алкантара.

Кросоувърът ще може да се свързва с приложението Nissan Connected Services. То позволява да се следи автомобила и неговата скорост, а също така с негова помощ ще се отварят и затварят вратите от разстояние. Ако приложението се синхронизира с Google Home, ще може да изпълнява до 35 команди.

За първи път Juke ще получи възможност за регулиране на волана надолу и нагоре. Благодарение на увеличеното междуосие в салона ще могат спокойно да се наместят четирима възрастни. Обемът на багажника е увеличен от 354 на 422 литра.