Информацията за това идва от самия Акио Тойода, твърди американското сп. Car & Driver.

Според шефа на японската компания след Supra и GT86 в гамата ѝ от спортни модели е останало само едно вакантно място и MR2 трябва да се завърне. Така триумфът на марката в спортния сегмент щял да бъде пълен, предава technews.bg.

Вижте как изглеждаха всички поколения на Toyota MR2 >> >> >>


Какво точно ще има под капака на новия MR2 все още не се знае. Toyota е известна с привързаността си към хибридите, но разработва и напълно електрически задвижващи системи. Освен това и двата спортни модела в актуалната гама на компанията са разработени в сътрудничество с други производители (Supra с BMW, а GT86 - със Subaru), така че роудстърът също може да бъде съвместен проект.

Основен конкурент на новия MR2 най-вероятно ще стане Mazda Miata, макар че ако японците изберат електрическо задвижване, моделът ще получи практически пълен монопол в сегмента. Porsche подготвя Boxter и Cayman на ток, но те ще бъдат от друга ценова лига. Според Car & Driver четвъртото поколение на Toyota MR2 може да се очаква на пазара не по-рано от 2024 г. на цена около $45 000 (€40 000).