Конверсията е в една единствена бройка и планове за серийна реализация липсват.

Вижте как изглежда пикапът на BMW >> >> >>


За основа на проекта се ползва тестови прототип от голямата джипка, който иначе е бил подготвен за скрап след края на развойния процес по Х7. Концепцията и изпълнението са дело на екип от стажанти в завода на марката в Мюнхен като подкрепа има и от специалисти, предава Autoclub.

Товарното отделение на пикапа има дължина до два метра при отворена врата на багажника. По този начин се събира без проблеми дори мотоциклет с големината на F 850 GS.

Любопитното е, че разработката от чертожната дъска до напълно функционалния модел отнема на екипа само 10 месеца. Благодарение на използването на олекотени конструкции, теглото на концепта спрямо серийния автомобил е по-ниско с близо 200 кг.