23 |
3
”Волга” за Третата световна война
Ако Лудия Макс бе белорусин, а зомби апокалипсисът наближаваше портите на Минск, най-вероятно щеше да кара автомобила, който виждате на снимките.
Започнала живота си като ГАЗ-24, тази тежковъоръжена крепост на колела може да прегази пълчища адови изчадия и да продължи по пътя си сякаш не е станало нищо, пише факти.бг.
Създател на бронираната "Волга" е белоруски любител, който твърди, че преди да се захване с нея не е пипал електрожен. От качеството на заварките действително има какво да се желае, но пък място за забележки към конструкцията и дизайна няма.
Бронята, оръдията и картечниците са удвоили масата на изходния автомобил, поради което се е наложило на задния мост да бъде монтиран допълнителен чифт колела. Механиката обаче не е пипана.
Под предния капак работи заводският 2.4-литров четирицилиндров ЗМЗ-24Д с мощност 95 к.с., съчетан с четиристепенна механична предавателна кутия. Спирачките също са от ГАЗ, но от неуточнен друг модел.
Създател на бронираната "Волга" е белоруски любител, който твърди, че преди да се захване с нея не е пипал електрожен. От качеството на заварките действително има какво да се желае, но пък място за забележки към конструкцията и дизайна няма.
Бронята, оръдията и картечниците са удвоили масата на изходния автомобил, поради което се е наложило на задния мост да бъде монтиран допълнителен чифт колела. Механиката обаче не е пипана.
Под предния капак работи заводският 2.4-литров четирицилиндров ЗМЗ-24Д с мощност 95 к.с., съчетан с четиристепенна механична предавателна кутия. Спирачките също са от ГАЗ, но от неуточнен друг модел.