37 |
0
Това е е най-скъпата нова кола в историята
Bugatti отново шокира автомобилната индустрия.
Френската компания показа в Женева La Voiture Noire - базиран на Chiron идеен наследник на оригиналния Type 57 SC Atlantic, създаден и каран от Жан Бугати, предава Autoclub.
Вижте как изглежда моделът >> >> >>
Гранд турърът е описван от създателите си като най-скъпата чисто нова кола в историята. Нямаме възможност да проверим достоверността на това твърдение, но при обявна цена от 11 милиона евро преди таксите сме склонни да вярваме на Bugatti.
Задвижването е поверено на познатия 8.0-литров W16 мотор, който се подвизава и при моделите Chiron, Chiron Sport и Divo. Мощността отново е 1500 к.с., а въртящият момент достига 1600 Нм.
Визуално, автомобилът едновременно въплъщава познати за фирмата дизайнерски линии от модерните й автомобили с форми, които са препратка към класическия Atlantic. Купето е ръчно направено изцяло от карбон.
Макар и все пак да прилича на донора си Chiron, La Voiture Noire има уникално оформление на предницата и задницата. Може би най-впечатляваща е линията на задните калници, които се преливат стилно в капака на двигателя.
Машината е поръчана от бившия CEO на Volkswagen Group - Фердинанд Пийх, който лично е поръчал създаването й на Bugatti.
Вижте как изглежда моделът >> >> >>
Гранд турърът е описван от създателите си като най-скъпата чисто нова кола в историята. Нямаме възможност да проверим достоверността на това твърдение, но при обявна цена от 11 милиона евро преди таксите сме склонни да вярваме на Bugatti.
Задвижването е поверено на познатия 8.0-литров W16 мотор, който се подвизава и при моделите Chiron, Chiron Sport и Divo. Мощността отново е 1500 к.с., а въртящият момент достига 1600 Нм.
Визуално, автомобилът едновременно въплъщава познати за фирмата дизайнерски линии от модерните й автомобили с форми, които са препратка към класическия Atlantic. Купето е ръчно направено изцяло от карбон.
Макар и все пак да прилича на донора си Chiron, La Voiture Noire има уникално оформление на предницата и задницата. Може би най-впечатляваща е линията на задните калници, които се преливат стилно в капака на двигателя.
Машината е поръчана от бившия CEO на Volkswagen Group - Фердинанд Пийх, който лично е поръчал създаването й на Bugatti.