По официалните данни на французите, седанът използва 1.6-литров бензинов турбо мотор със 197 к.с., подпомаган от два електромотора. Един има на задната ос с 201 к.с., а другият е отпред с още 107 к.с., предава Autoclub.

Вижте как изглежда френският спортен седан >> >> >>


Макар и сумарната мощност на трите агрегата да е 505 к.с., на практика такава мощност не е налична, тъй като пикът не се достига едновременно и от трите. Вместо това, максималната мощност е 400 к.с., което също е впечатляваща стойност.

Тази конфигураация позволява на машината да се привежда в движение от четирите колела, което пък подпомага по-ефективното ускорение. Така, спринтът от място до 100 км/ч отнема само 4.3 секунди, а максималната скорост е 250 км/ч.

Благодарение на 11.8-кВтч батерия, седанът може да измине само на електрическа енергия около 50 километра с едно зареждане. Машината се движи върху 20-цолови гуми и е по-ниско до пътя в сравнение със стандартен 508.

Серийна версия на тази студия се очаква да дебютира догодина, но със сигурност мощността няма да е толкова висока. Все пак, говори се за около 350 к.с. и 4х4 задвижване.