На практика, Focus ST с 2.3-литров EcoBoost се превръща в най-мощния сериен Focus ST в историята на модела, предава Autoclub.

Максималната мощност тук е 276 к.с., а въртящият момент достига 420 Нм. Спринтът от място до 100 км/ч става за под шест секунди.

Стандартно, тази версия на горещия хеч ще се предлага с подобрена 6-степенна механична скоростна кутия, която има къс ход на лоста. Срещу доплащане пък ще се предлага нов 7-степенен автоматик oт типа хидропреобразувател. За първи път в историята на Focus ST моделът има автоматик като опция.

Вижте как изглежда новият Ford Focus ST >> >> >>


Дизеловата модификация се задвижва от 2.0-литров EcoBlue агрегат, който вече познаваме от Edge и обновения Mondeo. Мощността тук е 187 к.с., а въртящият момент достига 400 Нм. И тук изборът на трансмисия се свежда до 6-степенна ръчка и 7-степенен автоматик.

Стандартното оборудване на версията с EcoBoost мотор включва електронен диференциал с ограничено приплъзване. Подобна функция при дизеловата версия ще играе система, която контролира спирачките в завой.

За първи път във Focus ST откриваме и различни режими на движение - Slippery/Wet, Normal и Sport. Ще има и Performance пакет, който ще се предлага само за версията с бензинов мотор и ръчна скоростна кутия. Там на разположение ще бъде и още един режим на движение - Track, както и лаунч контрол система.