Автомобиът е получил нови брони, леко променена оптика и електрическо задвижване на задната ос, предава Automedia.

Задвижването на Prius отново става с комбинация от 1,8-литров бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън. Той работи в кобинация с два генератора, които зареждат или получават енерегия от никелово-металхидридна акумулаторна батерия.

Главната новост при автомобила е модификацията Hybrid AWD-e, която е получила система за задвижване на двете оси. В случая няма пълноценно предаване на въртящия момент, но задната ос може да се задвижи от малък електромотор.

Това позволява на автомобила да се придвижва само на ток при скорост до 10 км/ч. Освен това, задната ос може да се изключи при скорост до 70 км/ч, като така колата става по-стабилна и се избягва буксуването.

Хибридът на Toyota е получил и промени в дизайна, които засягат двете брони и оптиката, както и леко изменени външни детайли. Засега няма яснота кога ще се появи обновеният Prius на пазара, както и доколко ще се отразят промените на цената на автомобила за Европа.