Те са взети от германския офис на компанията, който е вписал модела в „листата на очакванията”.

До този момент японският производител бе показвал модела само с камуфлаж, но външността му от доста време не е тайна. Дизайнът на купето е в стила на концептуалния модел FT-1 от 2014 г., като е опростен значително. Серийната версия е останала без релефен капак и тясна главна оптика. Различни са и външните огледала.

От снимките става ясно, че предните стойки на модела ще бъдат боядисани в тъмен цвят. Той е избран също за корпусите на огледалата, за предния сплитер, за елементи по предната и задната част, както и за покрива в стил double-bubble.

Новата Toyota Supra е построена на платформата на новото, шесто поколение на BMW Z4. Двата автомобила обаче ще се отличават значително – не само като дизайн, но и като настройки на двигателите и на шасито.

Началните версии ще получат двигател B48D, който представлява вариант на 2,0-литровия турбомотор мотор с 4 цилиндъра на BMW. За моделите са предвидени още два агрегата - B46D (4 цилиндъра) и B58C (6 цилиндъра).

Компанията Toyota започна да приема поръчки за новата генерация на купето още през октомври, но само за членовете на специални клуб Supra 900 Club. За тях са достъпни 900 бройки от модела.