Този път на показ е задната част на автомобила, която, по подобие на предницата, също остава вярна на концептуалния модел FT-1. Откриваме два доста големи накрайника на изпускателната система монтирани в двата края на бронята. Централно място намира допълнителна стоп светлина, предава Autoclub.

Японците вече потвърдиха, че ще видим Supra в пълния й блясък по време на изложението в Детройт в началото на следващата година. По-рано през 2018 г., Toyota увери своите фенове, че възроденият спортен модел ще се кара по съвсем различен начин от своя брат по технологии BMW Z4.

Информацията дойде лично от Тетсуя Тада, главен отговорник за проекта Supra, който говори пред авторитетното издание Motoring Research съвсем скоро.

"Всяка компания определи какво иска да постигне и това беше старотвата точка на проекта. Двете коли имат напълно различно окачване и настройка на софтуера, например."

Тада коментира още, че новата Supra ще бъде спортен автомобил в пълния смисъл на думата и "комфортът и екстрите са оставени на заден план."

Главният инженер също така потвърди, че не е изключена и появата на още по-фокусирана версия GRMN. "Искам в даден момент да видя такъв автомобил, подготвяме се за него."