61 |
5
Това е новият Range Rover Evoque (снимки)
Land Rover представи вчера второто поколение на Range Rover Evoque на закрито събитие в Лондон.
Новият модел е изграден върху платформата PTA (Premium Transverse Architecture), а дизайнът му е по-близък до стилистиката на по-големия Velar.
За разлика от своя предшественик новият Evoque ще се произвежда само във вариант с 5 врати, а автомобилът е съхранил размерите на предишното поколение на модела, както и най-общите пропорции на каросерията и стилистиката при оформлението на дизайна.
Вижте новия Range Rover Evoque >> >> >>
Новата платформа PTA позволява използването на двигатели с вътрешно горене, както и на 48-волтова хибридна система.
Гамата двигатели включва 3- и 4-цилиндрови бензинови и дизелови мотори от семейството Ingenium с мощност от 150 до 249 конски сили.
Новият Evoque ще има две хибридни версии. Първата – MHEV, ще се задвижва от 2-литров 4-цилиндров бензинов турбо двигател, който работи с електромотор и общата им мощност става 300 конски сили. Втората – PHEV, получава нов 3-цилиндров турбодвигател и електромотор, като батерията за електромотора ще се зарежда от електрическата мрежа.
Всички версии на новия Evoque получават 9-степенен автоматик на ZF и задвижване 4х4 с функция Driveline Disconnect, която позволява изключването на задния мост и прехвърлянето до 100 процента на въртящия момент на предния.
За разлика от своя предшественик новият Evoque ще се произвежда само във вариант с 5 врати, а автомобилът е съхранил размерите на предишното поколение на модела, както и най-общите пропорции на каросерията и стилистиката при оформлението на дизайна.
Вижте новия Range Rover Evoque >> >> >>
Новата платформа PTA позволява използването на двигатели с вътрешно горене, както и на 48-волтова хибридна система.
Гамата двигатели включва 3- и 4-цилиндрови бензинови и дизелови мотори от семейството Ingenium с мощност от 150 до 249 конски сили.
Новият Evoque ще има две хибридни версии. Първата – MHEV, ще се задвижва от 2-литров 4-цилиндров бензинов турбо двигател, който работи с електромотор и общата им мощност става 300 конски сили. Втората – PHEV, получава нов 3-цилиндров турбодвигател и електромотор, като батерията за електромотора ще се зарежда от електрическата мрежа.
Всички версии на новия Evoque получават 9-степенен автоматик на ZF и задвижване 4х4 с функция Driveline Disconnect, която позволява изключването на задния мост и прехвърлянето до 100 процента на въртящия момент на предния.