Машината използва вече познатата ни рецепта oт Active хечбек - повдигнати с около 30 милиметра окачване и визия, вдъхновена от кросоувър машините.

Вижте как изглежда комбито >> >> >>


Focus Active комби няма да се предлага с 4х4 задвижване, но за сметка на това ще има два специални режима на движение, които няма да са налични при останалите фокуси. Става дума за Slippery Mode и Trail Mode, които трябва да подпомогнат движението по настилки като сняг, кал, лед и пясък.

Задвижването ще идва от вече познатите ни мотори в новия Focus. Става дума за двата бензинови EcoBoost агрегата, 1.0 и 1.5 с мощност до 184 к.с., както и 1.5- и 2.0-литрови EcoBlue дизели с мощност до 150 к.с. В зависимост от избора на двигател, възможните трансмисии са 6-степенна ръчка и 8-степенен автоматик.

Focus Active комби ще залага стандартно на многораменно задно окачване, като пружините и амортисьорите са различни спрямо стандартното комби.