Новата Mazda3 дебютира този месец
Дебютът на чисто новото поколение Mazda3 ще се осъществи в края на този месец по време на изложението в Лос Анджелис.
Японците потвърдиха това и разпространиха първо предварително изображение от модела.
По неофициална информация фирмата ще представи не само традиционния хечбек на американското изложение, а също така и версията седан с малко по-голям багажник.
Както шпионски снимки от по-рано тази година показаха, машината ще получи изцяло дигитално инструментно табло, което ще предлага много по-богата функционалност от сегашното.
Говори се, че японците ще внедрят система подобна на тази в новите Audi, Volkswagen и Skoda. С две думи, пред очите на шофьора ще може да се прожектира информация от навигационната система, както и данни за състоянието на автомобила.
Също така, както вече стана ясно, Mazda ще предлага и чисто новия си бензинов двигател за новата "тройка". Става дума за агрегат, който ще възпламенява бензино-въздушна смес посредством налягане, а не чрез искра.
По подобен начин работят дизеловите мотори, които не използват искрови свещи, за да възпламенят гориво-въздушната смес.
Очаква се технологията най-накрая да бъде адаптирана и за бензинови мотори, като до момента са правени редица почти напълно неуспешни опити в тази посока. Според информация на Nikkei, подобна технология може да намали разхода на гориво на бензиновите мотори с до 30 процента.
По неофициална информация фирмата ще представи не само традиционния хечбек на американското изложение, а също така и версията седан с малко по-голям багажник.
Както шпионски снимки от по-рано тази година показаха, машината ще получи изцяло дигитално инструментно табло, което ще предлага много по-богата функционалност от сегашното.
Говори се, че японците ще внедрят система подобна на тази в новите Audi, Volkswagen и Skoda. С две думи, пред очите на шофьора ще може да се прожектира информация от навигационната система, както и данни за състоянието на автомобила.
Също така, както вече стана ясно, Mazda ще предлага и чисто новия си бензинов двигател за новата "тройка". Става дума за агрегат, който ще възпламенява бензино-въздушна смес посредством налягане, а не чрез искра.
По подобен начин работят дизеловите мотори, които не използват искрови свещи, за да възпламенят гориво-въздушната смес.
Очаква се технологията най-накрая да бъде адаптирана и за бензинови мотори, като до момента са правени редица почти напълно неуспешни опити в тази посока. Според информация на Nikkei, подобна технология може да намали разхода на гориво на бензиновите мотори с до 30 процента.