Немският конкурент на Nissan Juke е по-дълъг от донора си с 54 мм, но с 12 см по-къс от T-Roc и с почти 38 - от Tiguan. Междуосието е 2 563 мм, малко повече от базата на японския конкурент (2 530 мм).

Предните и задните седалки са разположени на 597 и 652 мм над пътя. Това означава, че пътниците седят на около 10 см по-високо, отколкото в Polo.

Вижте снимки на модела >> >> >>

Задната седалка може да се мести в надлъжна посока в диапазон 14 см, увеличавайки багажния обем от 385 на 455 литра. Ако облегалката се сгъне, вместимостта на товарния отсек нараства на 1 281 литра. За превоз на по-дълги вещи може да се сгъне и облегалката на пасажерското място, предава факти.бг.

T-Cross ще се оборудва с трицилиндров турбодвигател с обем 1.0 литър и мощност 95 или 115 к.с. Ще се предлага и 1.5-литров четирицилиндров мотор със 150 коня. Дизелът е само един - с обем 1.6 литра и мощност 95 к.с. Скоростните кутии са механика с 5 или 6 предавки и седемстепенен робот с два съединителя.

Оборудването включва светодиодни фарове, цифров приборен панел, мултимедия с 8-инчов екран и 4 USB порта, адаптивен круиз контрол, безжично зарядно за мобилни устройства, 300-ватова аудиосистема Beats с осемканален усилвател, функция за автоматично превключване от къси на дълги светлини, следене на слепите зони, движението в лентата и предупреждение за челен сблъсък.
В Германия цените на T-Cross започват от €17 975. Новият кросоувър ще се произвежда в испанския завод на Volkswagen, където се сглобява и Polo.