BMW X7 идва след концепта, който беше показан във Франкфурт миналата година и с който марката заяви, че планира да представи голям и премиум SUV, който да е позициониран над Х5.

В предницата на Х7 е намерила място най-голямата радиаторна решетка в историята на марката, а акцентирането на отделни дизайнерски решения с хромирани елементи е важна черта за стилистиката на Х7.

Вижте как изглежда BMW X7 >> >> >>

Х7 излиза на пазара през пролетта в четири версии и впечатляващ избор на двигатели. Гамата включва два 3-литрови 6-цилиндрови турбодизели, един 6-цилиндров редови бензинов мотор и бензинов V8 с мощност 456 конски сили.

Другите двигатели са позиционирани под него и мощността им се събира в рамките на 265-400 конски сили. Х7 получава и 8-степенен автоматик Steptronic и задвижване на четирите колела, като мощността се насочва предимно към задния мост, а към предния – само когато е необходимо.

Най-спортната версия M50d получава и електронно контролиран диференциал с ограничено приплъзване M Sport за задния мост.

При Х7 и четирите колела са управляеми, тъй като размерите на SUV модела са повече от внушителни а той трябва да е максимално маневрен. Все пак дължината му е над 5 мента, широчината е 2 метра, а колесната база – 3,1 метра.