Топ-версията на новото поколение на Mercedes-Benz A-Class – AMG A 45, ще получи 8-стеепенна роботизирана скоростна кутия DCT, нова система за задвижване на четиите колела и дрифт-режим на управлящата електроника – същия като при модела E 63 S.Това разкри шефът на Mercedes-AMG в интервю за CarAdvice.

Вижте снимки на най-евтиния Mercedes-AMG >> >> >>


Според Мьоерс, новият Mercedes-AMG A 45 ще се отличава значително от сегашния автомобил. Хот-хечът ще разчита на двигател с мощност над 400 к.с., като ще получи различно закрепване на амортисьорите и носачите, както и напълно нова система 4х4 със специален дриф-режим.

При E 63 S тя позволява изключване на системата за електронна стабилизация, а в промеждутъчен режим се допуска приплъзване в ограничени предели.

Топ-вариантът ще получи мултимедийния коплекс MUBX и цифровия панел в стил AMG, който бе показана на версията Mercedes-AMG A 35 4Matic (на снимката). Освен това хот-хечът ще разполага и с виртуален състезателен асистент AMG Track Pace, който може да записва повече от 80 параметра на автомобила при движение по писта. Досегашната топ-версия на A-Class - Mercedes-AMG A 35 4Matic, разчита на модернизиран 2,0-литров турбомотор с 4 цилиндъра, развиващ 306 к.с. и 400 Нм въртящ момент. Той работи в комбинация със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,7 секунди.