С по-малко от 100 произведени бройки първият опит на Audi за електрическа суперкола бе пълен провал. Макар да струваше над $1 млн. парчето, R8 E-Tron не успя да покрие дори частица от инвестициите в проекта.

Възвръщаемостта обаче никога не е била водещ аргумент при проектирането на електрическия суперкар и в Ингнолщад нямат никакво намерение да се отказват от идеята за такъв.

На започващия Конкурс за автомобилна елегантност в Пебъл Бийч, Калифорния, Audi представя духовен наследник на R8 E-Tron.

PB18 E-Tron е радикално ловно комби с твърдотелни батерии и модулна кабина, в която седалката на водача може да се мести спрямо надлъжната ос на автомобила, за да отвори пространство за пътник или да се позиционира централно. Електромобилът е дълъг 4.53 и висок едва 1.15 м.

Вижте снимки на модела >> >> >>

Футуристичният дизайн е в пълен унисон с техническите характеристики. Два електромотора с 204 кВт отпред и 350 кВт отзад осигуряват мощност от 680 к.с. и въртящ момент от 830 Нм. В комбинация с теглото от 1 550 кг това позволява на PB18 E-Tron да ускорява от 0 до 100 км/ч за малко над 2 секунди.

Зарядът на твърдотелната батерия с течно охлаждане и капацитет 95 кВтч стига за изминаването на 500 км по стандарта WLTP. Най-впечатляващото обаче е, че акумулаторният блок е проектиран за 800-волтово зарядно и може да се зареди напълно за 15 минути.