Корейската компания Hyundai иска да направи бъдещите си модели по-експресивни и по-емоционални от тези на Alfa Romeo. Всеки автомобил от моделната гама щял да бъде уникален, като в същото време ще съхрани фирмените черти.

Вижте в каква посока ще поеме Hyundai >> >> >>


Идеята на корейците е да се избавят от т.нар. унифицирана стилистика. За това разказва в интервю за Automotive News, вицепрезидентът по дизайн Сан Юп Ли. Преди да постъпи на работа в Hyundai Motor Сан Юп Ли работи над дизайна на Chevrolet Camaro, Corvette Stingray и Bentley EXP 10 Speed 6.

Според него Maserati и Alfa Romeo са най-сексуалните автомобили и дори немските марки започват да заимстват все повече от италианската стилистика. "такава красота не се среща при масовите марки и за това нашата мисия е да станем по-добри от Alfa Romeo", казва още Сан Юп Ли.

Ще припомним, че през пролетта на тази година шеф дизайнерът на Hyundai Люк Донкерволке каза, че все по-масовото използване на единна стилистика прави колите скучни и той желае това да се промени. Първите модели от новата стилистика на Hyundai ще бъдат представени в края на тази или в началото на следващата година.