35 |
1
Корейците от Genesis показаха секси концепция
Преди известно време Hyundai и Kia създадоха новият луксозен бранд Genesis, който от своя страна представи най-новата си спортна концепция.
Genesis Essentia показва бъдещето, което са избрали дизайнерите за развитието на марката. Концепцията, която дебютира на салона в Ню Йорк, е изцяло електрически GT концептуален автомобил, който е изпълнен в класически пропорции – удължено торпедо, широки калници и запомнящо се оформление на задницата, предава automedia.bg.
Концептът е с шаси и каросерия, изградени от фиброкарбон, а в окачването се използват решения, характерни за моторните спортове. В интериора са съчетани минимализъм и луксозни материали, формулата е 2+2 места, а уредите около водача са сведени до най-необходимото.
Пакетът батерии, от които идва енергията за задвижване на автомобила, са подредени във формата на буквата I и са разположени под тунела на пода на автомобила. Така се реализира едно от основните предимства на електромобилите – максимално нисък център на тежестта.
Това е първият електрически модел в историята на Genesis, а бъдещата му серийна версия ще има амбицията да се бори с най-интересните суперспортни модели в индустрията – от BMW i8 до Mercedes-AMG Project One, поне такива са амбициите на корейската компания.
Налагането на Genesis на големите световни пазари е с акцент САЩ. Там новата марка се справя добре – 20 612 продажби за миналата година, което е ръст с 12% спрямо 2016.
Концептът е с шаси и каросерия, изградени от фиброкарбон, а в окачването се използват решения, характерни за моторните спортове. В интериора са съчетани минимализъм и луксозни материали, формулата е 2+2 места, а уредите около водача са сведени до най-необходимото.
Пакетът батерии, от които идва енергията за задвижване на автомобила, са подредени във формата на буквата I и са разположени под тунела на пода на автомобила. Така се реализира едно от основните предимства на електромобилите – максимално нисък център на тежестта.
Това е първият електрически модел в историята на Genesis, а бъдещата му серийна версия ще има амбицията да се бори с най-интересните суперспортни модели в индустрията – от BMW i8 до Mercedes-AMG Project One, поне такива са амбициите на корейската компания.
Налагането на Genesis на големите световни пазари е с акцент САЩ. Там новата марка се справя добре – 20 612 продажби за миналата година, което е ръст с 12% спрямо 2016.