Благодарение на по-дългото с около три сантиметра междуосие, машината може да се похвали с по-голям багажник и повече пространство за пътниците на втория ред седалки. Освен това, отворът на багажника вече има по-правоъгълна форма и е малко по-голям отпреди.

Вижте как изглежда колата >> >> >>



Новата платформа Subaru Global Platform (SGP) носи сериозен напредък и по отношение на нивата на шум и вибрации в купето, като японците казват, че е обърнато специално внимание на тях, предава autoclub.bg.

Под предния капак се крие преработен 2.5-литров атмосферен мотор за Америка, който сега е по-ефективен и изразходва по-малко гориво. Част от това подобрение се дължи на активните панели в радиаторната решетка, които осигуряват по-бързото достигане на работна температура. Двигателят ще работи заедно с безстепенна кутия CVT, като засега не се споменава информация за ръчна кутия или турбо мотор. Подробности за европейския пазар предстои да бъдат разкрити скоро.

В интериора бързо ще забележите, че конвенционалната ръчна спирачка е отстъпила място на електрически механизъм, като целта е била да се спести място на централната конзола. Стандартно моделът получава 6.5-инчов дисплей, а срещу доплащане ще се предлага и по-голям 8-инчов екран.