Японците пуснаха първо частично изображение от колата, което подсказва за формата на задницата, както и за факта, че ще видим огромен спойлер.

Предстои да разберем дали Toyota ще извади сериен модел в Женева или поредния концепт, но това ще стане ясно съвсем скоро - на 6-ти март, когато е пресконференцията на Toyota на салона, предава autoclub.bg.

Според предварителни данни, възраждането на Supra ще се случи в четири различни версии на спортния автомобил: Supra, което е базовото, Supra GR, Supra GR Sport и Supra GRMN (тази абревиатура е най-претенциозната: Gazoo Racing версия, доработена от Meisters of Nurburgring). Предполага се, че четирите версии ще имат доста разлики, основно в цената и представянето на окачването.

Миналата година изтече информация за моторите на Supra, които, както и се очакваше, ще идват от BMW – 2-литров 4-цилиндров с турбо в два вариант на мощност и 3-литров 6-цилиндров редови двигател, като се предполага, че двата най-мощни вариант на задвижване ще са за пазара в САЩ.

Но според последната информация, 2-литровият 4-цилиндров мотор може напълно да отпадне от гамата и Supra да получи само от 3-литровия 6-цилиндров двигател, който са задвижва задните колела.

Логиката за използването на 6-цилиндровия мотор се крие в това, че Supra трябва да е съперник на автомобили като BMW M3 и M4 и Porsche 911, пък клиентите на тези коли все още трудно приемат идеята да пришпорват 4-цилиндрови двигатели.