Новият Smart - без кормило и педали
Производителят на градски коли показа новата самостоятелна концепция EQ fortwo.
Ако съдим по абревиатурата EQ, новият Smart ще бъде електрически.
Всъщност, тя не е предназначена за водач и за използване като частно превозно средство.
Концепцията предполага използването на хечбека като совалка.
Поради тази причина оформлението на кабината изглежда необичайно - воланът и педалите в пилотската кабина липсват, но има тапициран диван от еко кожа, предназначен за двама души и 24-инчов екран на интерактивна система, с възможност да се синхронизира с мобилни устройства.
Пътникът трябва само да посочи местоназначението и да се наслади на пътуването.
Размерите на новия Smart са съизмерими с настоящата fortwo - дължината на EQ fortwo е 2,69 метра.
Мястото, на което традиционните коли обикновено имат радиаторна решетка, при този прототип е заето от 44-инчов монитор, който показва информация за пешеходците.
Две допълнителни информационни табла ще бъдат поставени на вратите, които ще излъчват новини и прогноза за времето в неактивен режим, въпреки че там най-вероятно ще се показват реклами.
Капацитетът на акумулаторите е 30 киловатчаса, а компютърната система ще отвежда сама колата до най-близката зарядна станция, когато зарядът падне критично ниско.
Всъщност, тя не е предназначена за водач и за използване като частно превозно средство.
Концепцията предполага използването на хечбека като совалка.
Поради тази причина оформлението на кабината изглежда необичайно - воланът и педалите в пилотската кабина липсват, но има тапициран диван от еко кожа, предназначен за двама души и 24-инчов екран на интерактивна система, с възможност да се синхронизира с мобилни устройства.
Пътникът трябва само да посочи местоназначението и да се наслади на пътуването.
Размерите на новия Smart са съизмерими с настоящата fortwo - дължината на EQ fortwo е 2,69 метра.
Мястото, на което традиционните коли обикновено имат радиаторна решетка, при този прототип е заето от 44-инчов монитор, който показва информация за пешеходците.
Две допълнителни информационни табла ще бъдат поставени на вратите, които ще излъчват новини и прогноза за времето в неактивен режим, въпреки че там най-вероятно ще се показват реклами.
Капацитетът на акумулаторите е 30 киловатчаса, а компютърната система ще отвежда сама колата до най-близката зарядна станция, когато зарядът падне критично ниско.