Също както и при предишното поколение на модела, новата Insignia ще се предлага и с насочен към любителите на приключенията модел с двойно предаване и офроуд чар. Неговото име е Opel Insignia Country Tourer.

Моделът ще бъде на разположение за поръчки от месец юни, официалната световна премиера ще се състои в рамките на Международното автомобилно изложение IAA във Франкфурт през месец септември (14-24 септември), а появата му при търговците на марката ще последва малко след това.

Вижте снимки >> >> >>


Двигателите ще са заимствани от стандартната Insignia, а в допълнение към това, дебютантът ще се предлага и с новата осемстепенна автоматична предавателна кутия и революционната технология за двойно предаване, пише факти.бг

Двайсетте милиметра клиренс на каросерията наред с новаторското двойно предаване с функция torque vectoring и новото петзвенно задно окачване са още от достойнствата на модела.

Вместо традиционния диференциал на задния мост, който предава еднакъв въртящ момент към двете задни колела, Opel Insignia Country Tourer използва два многодискови съединителя с електронно управление, които дават възможност за по-индивидуално и прецизно управление на тягата към всяко едно от колелата – независимо от пътните или метеорологичните условия.За да противодейства на тенденцията към недозавиване при движение с висока скорост в остри завои, системата, отчитайки командите от педала на газта и движенията на волана, изпраща по-висок въртящ момент към външното за завоя задно колело.

Това се случва за части от секундата и траекторията на движение на автомобила се стабилизира без каквато и да било допълнителна намеса от страна на водача. Освен това Insignia влиза в завоите с по-висока прецизност и реагира по-спонтанно на командите от страна на водача.

Всичко това води до неутрален характер в поведението на автомобила, който го прави по-стабилен и улеснява управлението му, независимо от пътната ситуация. Допълнително усъвършенстваната ходова част FlexRide осигурява основата за оптимално поведение на пътя с оглед на конкретната ситуация.

Тя адаптира работата на амортисьорите, кормилната уредба, реакциите на газта и момента за смяна на предавките (при автоматичната трансмисия) независимо или на основата на избрания от водача режим – „Standard”, „Sport” или „Tour”.

Новият централизиран софтуер, който се нарича „Drive Mode Control”, постоянно анализира информацията, подавана от сензорите и настройките от страна на водача и е в състояние да разпознава индивидуалния стил на шофиране.