Автомобилът е от модерния напоследък клас на SUV-купетата и впечатлява с динамичната си визия.

Основните елементи в екстериора са хромираната “Dynamic Shield” радиаторна решетка, тънките фарове, скосеният покрив, мускулестият страничен профил и високо разположените широки задни светлини.

Вижте как изглежда Mitsubishi Eclipse Cross >> >> >>



Интересно решение на дизайнерите е разделянето на задното стъкло посредством светодиодна стоп лента, която обхваща цялата задна част на Eclipse Cross.

Интериорът може да се похвали с футуристичен вид, като приятно впечатление прави тънкият високо разположен екран на инфотейнмънт системата. Кросоувърът ще предложи широка гама от екстри и подпомагащи водача системи.

Въпреки сравнително компактните си размери - дължина от 4405 мм, ширина от 1805 мм и височина от 1685 мм, Eclipse Cross е доста просторен, което се дължи и на колесната база от 2670 мм, но и на факта, че задните седалки са делими в съотношение 60:40 и могат да се плъзгат и накланят.

Двигателната гама на модела включва два агрегата:

Бензиновите мотори са представени от новият 1.5-литров двигател с турбокомпресия и система за директно впръскване на горивото е комбиниран с нова CVT трансмисия с 8-степенен ръчен спортен режим.

От страната на дизелите виждаме 2.2-литров Common-Rail двигател с турбокомпресор и система за директно впръскване на горивото, модифициран специално за Eclipse Cross, е комбиниран с нова 8-степенна автоматична трансмисия.

Eclipse Cross използва система за задвижване на всички колела с електронно управление, осигуряваща необходимия оптимален въртящ момент на задните колела според ситуацията и състоянието на пътя.

Интегрираната система за контрол на динамиката на автомобила S-AWC (Super All-Wheel Control) включва и системата AYC (Active Yaw Control), която се активира при задействане на спирачките.

Mitsubishi са позиционирали новия кросоувър над ASX и под Outlander, а повече информация за модела ще има на 7-и март, когато Eclipse Cross ще направи публичния си дебют на автошоуто в Женева.