31 |
2
Новото BMW i8 няма да е хибрид
Следващата генерация на BMW i8 трябва да се появи през 2023 година, но е възможно хибридът да се превърне в електромобил.
Такава е информацията на британското списание Autocar, което цитира анонимни източници в компанията, предава Autoclub.
Превръщането на i8 в електромобил е алтернативният план за развитие на модела, като досега се смяташе, че моделът ще остане хибрид, но ще получи по-мощен бензинов двигател, с 4 или дори 6 цилиндъра.
Информацията на Autocar беше частично потвърдена от компанията, където наистина обсъждат вариантите за бъдещето на i8, но все още няма решение.
Ако i8 се превърне в електромобил, при това с много по-голяма мощност, това ще осигури на баварците топмодел, отговарящ на последната мода в автомобилостроенето, освен това автомобилът ще може да се ползва и от участието на BMW във Формула Е. Компанията официално влезе в световния шампионат за сезон 5, който стартира в края на 2018 в тима на Майкъл Андрети.
Списанието съобщи, че развитието на електромобилите на BMW ще получи нов тласък, заради създаването на „ново поколение електромотор, който работи на много по-високи обороти” и има по-висока мощност и много по-голям въртящ момент. Предполага се, че новото поколение задвижваща система ще дебютира в серийната версия на концепта iNext, която трябва да излезе на пазара през 2021 година.
Превръщането на i8 в електромобил е алтернативният план за развитие на модела, като досега се смяташе, че моделът ще остане хибрид, но ще получи по-мощен бензинов двигател, с 4 или дори 6 цилиндъра.
Информацията на Autocar беше частично потвърдена от компанията, където наистина обсъждат вариантите за бъдещето на i8, но все още няма решение.
Ако i8 се превърне в електромобил, при това с много по-голяма мощност, това ще осигури на баварците топмодел, отговарящ на последната мода в автомобилостроенето, освен това автомобилът ще може да се ползва и от участието на BMW във Формула Е. Компанията официално влезе в световния шампионат за сезон 5, който стартира в края на 2018 в тима на Майкъл Андрети.
Списанието съобщи, че развитието на електромобилите на BMW ще получи нов тласък, заради създаването на „ново поколение електромотор, който работи на много по-високи обороти” и има по-висока мощност и много по-голям въртящ момент. Предполага се, че новото поколение задвижваща система ще дебютира в серийната версия на концепта iNext, която трябва да излезе на пазара през 2021 година.