От предшественика си, обновеният седан може да бъде различен благодарение на увеличената с 40% решетка на радиатора с гигантски „ноздри”, която е взаимствана от големия кросоувър X7. Освен това, „седмицата” е получила други адаптивни главни светлини, като и променени капак и калници. Отзад се е появила светлинна линия, която съединява стоповете, предава Automedia.

Вижте снимки >> >> >>

В салона е поставена нов 12,3-инчов цифров приборен панел и мултимедия с новата операционна система ОС BMW 7.0 и гласове помощник Intelligent Personal Assistant, който се активира с фразата „Ок, BMW” и може да настройва голяма част от функциите на автомобила с помощта на гласови команди.

В стандартното оборудване на модела вече е включено и безкабелно зарядно за смартфони, както и модерен асистент за паркиране, който без участие на водача в автоматичен режим може да се движи на заден ход. Така автомобилът изминава до 50 метра разстояние, което преди това е преминато и е запомнено от системата.

Топ-версията на модела си остава с 6,6-литов W12 двигател с две турбини (версия 760Li xDrive), развиващ мощност от 609 к.с. и 850 Нм въртящ момент. За седана вече е достъпен и модернизираният 4,4-литров V8 турбомотор (версия 750i). Той предлага 530 к.с. и 750 Нм, което е с 80 к.д. и 100 Нм повече от досега. С него лимузината ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди.

„Седмицата” ще бъде достъпна също в хибриден вариант с 6-цилиндров бензинов двигател. Съвкупната мощност на тази версия е 394 к.с., като само на ток тя може да измине до 64 км. За модела се предлагат и три дизелови 6-цилиндрови агрегата с обем 3,0 литра, развиващи 249 к.с. (версия 730 d), 320 к.с. (740 d) и 400 к.с. (750 d).

Всички двигатели са комбинирани с модернизирана 8-степена автоматична скоростна кутия и система за бърз старт Launch Control, която влиза в базовото оборудване на модела. Продажбите на обновения баварски флагман ще стартират от април.